Sunday, 30 November 2008

Burrell complaint against News of the World: 'I had sex with Princess Diana' story is upheld

The Press Complaints Commission today upheld ex-royal butler Paul Burrell's complaint against a News Of the World story, headlined 'Burrell: I had sex with Diana', which was published on 15 June this year.
The article reported the claim by Ron Cosgrove, the former butler's brother-in-law, that Burrell had once revealed to him in a pub that he had had sex with the Princess. The PCC said the NoW should have published Burrell's denial to the allegations. The paper claimed it had other sources to support the story. The complaint was upheld on the grounds that it breached the editors' code of practice on accuracy. You can read the full adjudication on the PCC website.

1 comment:

luccy said...

Weight loss truths keeps you updated with latest information on weight loss tips, exercises, books and diets apart from enhancing your acumen with in-depth knowledge of traditional weight loss stuff and issues.For more information visit http://www.weight-loss-truths.com