Friday, 15 July 2011

This must have hurt. Guardian in Sun apology

The Guardian carries this apology to the Sun today:

"Articles in the Guardian of Tuesday 12 July incorrectly reported that the Sun newspaper had obtained information on the medical condition of Gordon Brown's son from his medical records. In fact the information came from a different source and the Guardian apologises for its error (The Brown files: How Murdoch papers targeted ex-PM's family, 12 July, page 1; When Brown decided that the Sun was out to destroy him politically, 12 July, page 2)."

The Sun has put the apology on its front page, one of the few times a hacking story has appeared on page one.

No comments: